Alejandra - söndag

Då har snart även söndagen passerat. Ligger i sängen och lille  har somnat. Vi har tjejerna den här veckan. Mysigt. Men det har varit en lugn dag, för att lillen har fått återfall och är sjuk igen. Feber, snorig och hosta. Han kan inte säga det rakt ut men sätter sina små händer runt halsen och säger ont, ont, ont. Så han verkar ha ont i halsen. Det försvårar, när han ska äta, och han bara spottar ut allt. Så i morgon ser det ut att bli vabb för mig om ha  inte genomgår en dunder tillfrisknad under natten, fast jag har gett förutsättningarna för det, så är det ute garanterat.

Jag kan tillägga att jag fortsätter med min strika lchf kost och börjar ge resultat i samband med mina två träningsdagar 💁🏻‍♀️

Målet är att bli mer tränad, få mer energi, få mer ork och vikten är nog det som är sist, att komma ner till vikten jag hade innan jag blev preggo. Jag har absolut inte långt till det men kan inte påstå att jag har samma muskelmassa som då. Så krigandet har bara börjat.

Nu ska killen spela tv-spel, som han gör varje natt medan jag ska försöka sova så att jag kan ta hand om lillen. 

Over n out 


Kommentera inlägget här: