Alejandra - prioriteringar

Alla gör prioriteringar i livet. Det är ett val som görs medvetet eller omedvetet, vilket leder till det livet man har. Man kan inte skylla på något annat, än sina egna val. I vissa fall kommer andras prioriteringar att påverka dig, men det är vad du väljer att göra av det som avgör. 

Jag gör mina val och har mina prioriteringar. Jag vet vad jag väljer och inte väljer. Jag vill leva ett sorts liv och om mina prioriteringar passar andra då får de avgöra det och göra val, ut efter det. Visst kan jag känna ibland att jag borde kanske ha valt annat men då hade jag inte haft livet jag har idag, vilket jag älskar. Självklart så går det i perioder vilka prioriteringar jag har och vad jag anser vara viktig.

Så idag gör jag mina prioriteringar och håller huvudet högt för vad jag står för. 
Kommentera inlägget här: