Alejandra - 30 års överraskningskalas! 🎉

Ja, jag höll ett överraskningskalas i lördags, för killen som fyller 30 på onsdag. 

Det var inte lätt att hålla allt hemligt, men alla lyckades göra det. Ibland höll vi på försäga oss men vi försökte rädda situationerna, och kan säga att vi lyckades. Hela vägen tills jag öppnade dörren, när han skulle kliva in i lokalen, då alla skriker grattis, kastar konfetti och sprejar serpentin på honom. Han förstod inte riktigt vad som hände. 

Jag hyrde en lokal som tillhör vår brf. Där vi höll kalaset. Det kändes små sunkigt när vi kom dit, men tillsammans med killens mamma så fixade vi all dekoration, och efter all dekoration hade kommit på plats så såg det jättefint ut, och festligt. Min mamma och pappa kom också för att hjälpa till och fixade maten. Lilla syster och hennes kille gjorde tårtan, Gotti Bake 👌🏼Men alla runt omkring hjälpte också till med olika saker. Så alla ställde egentligen upp. Jag är verkligen tacksam för allt alla gjorde! 

Med små lögner som egentligen inte var lögner så åkte jag och handla. Sa att jag skulle ut och handla med mamma/mama men tror inte att han märkte skillnaden på min betoning. Plus att jag faktiskt åkte med min mama och killens mamma, och handlade. Så jag var ute och handlade med de och fixade allt som behövdes. Kan säga att i fredags så var jag och mama och handla i över 10 olika butiker för att få ihop allt 😓

Men killens lillebror körde honom och lillen till Andys lekland, som nu mera heter Leo’s. Men dit åkte de på fredagmorgon och jag skulle stanna hemma och "städa och vila", medan de var borta. Men egentligen sprang jag över till lokalen för att fixa.
Gästerna kom och hade som tid att senast vara på plats 13:30 för att killen inte skulle hinna se de. 

Kan nu i efterhand säga att det blev jättebra och ganska så som planterat. Han var glad men överraskad. 

Jag hoppas nu att han minns sin 30 års kalas där de flesta av hans nära och kära var på plats. 

Jag kan även tillägga att det är skönt att allt är över nu.. det var inte lätt att hålla allt hemligt och jag var hel matt på lördagskväll.

Tack alla som var på plats och hjälpte till, alla som kom och umgicks med oss, alla som hjälpte till med städningen efteråt. 😘😘😘

Bilder kommer inom kort 😊

Kommentera inlägget här: