Alejandra - đŸ˜„

Det Àr mÄndagmorgon och ja, som vanligt Àr det lite svÄrt att komma upp ur sÀngen. Lillen Àr fortfarande förkyld, men pÄ bÀttringsvÀg.

Jag verkligen hatar morgonstressen. Det Ă€r bland det vĂ€rsta som finns! Men idag Ă€r det en sĂ„dan dag med mycket stress. 

Jag lyckas stressa sĂ„ pass mycket att jag Ă€r i tid till tĂ„get och tror att jag ska komma till jobbet, helst lite innan Ă€n vad jag behöver vara dĂ€r. Men det kunde jag fet glömma! 

Skyndar mig för att hinna med tĂ„get som gĂ„r en viss tid, som gör att jag Ă€r pĂ„ jobbet ca 10 minuter innan. Men nĂ€r jag kommer upp till spĂ€rrarna sĂ„ Ă€r det galna förseningar! PĂ„ över 20 minuter đŸ˜«  jag som stressade för att vara pĂ„ plats i tid! Kunde lika gĂ€rna ha segat! 

Det Àr verkligen en oskön mÄndagsmorgon.
âœŒđŸŒ

Kommentera inlÀgget hÀr: