Alejandra - som tiden går..

Märker knappt av och vi är redan i slutet av augusti och vår semester är alldeles snart över. Killen börjar jobba imorgon och rutinerna kommer att bli nya men förhoppningvis så finner vi några som passar oss. Innan semestern såg de ut på ett sätt men kommer att förändras på grund av bland annat att liten ska börja på förskolan.

Sammanfattningsvis kan jag säga att vi var i förra veckan inne på tredje inskolnings veckan. Imorgon kommer det bli första riktiga dagen för honom. Kan säga att han älskar att leka med både barnen och leksakerna som finns på plats, men han saknar tryggheten. Han får panik och ångest så fort vi inte har varit på plats. Men personalen har varit riktigt bra och i fredags blev han kvar från sen förmiddag till mellis helt själv. 
Nu ska jag inte dra ut på det men det är kort om det.

Men som jah skrivit ny hösttermin med nya rutiner och förhoppningsvis en bra hösttermin.

Kan kort säga att 2018 har hittills varit en av de värsta åren i mitt liv. Men ni kanske redan har era aningar om varför. Men det finns mycket mycket mer som jag ännu inte har hunnit skriva om. Men det kommer. Helst vill jag bara att året ska vara över så att nästa år blir bättre. 

Ett osammanhängandes inlägg kanske men det är för att jag inte har hunnit skriva av mig. 

Nu ska jag fixa kaffebryggaren inför imorgon så att vi har färskt och bryggt kaffe när vi vaknar. En kaffemaskin med kvarn som maler bönorna innan den brygger och har timer så att jag kan bestämma när den ska börja brygga kaffet 🤩 killen behöver det imorgon.

Sen ska jag sova 😘
Kommentera inlägget här: