Alejandra - mat med ett leende efter bildbevis

Sitter och äter min mat med ett leende på läpparna.

Det blev grönsaker, med ris, potatis, skaldjur, torsk och kryddor. Med andra ord, allt det kille ogillar 😅 så då blir det innehållet i mina matlådor.
(null)

Leendet på mina läppar kommer ifrån att jag älskar att ta kort. Vissa kanske anser att jag tar för många kort. Min mobil består av liter mer än 12000 bilder och mer än 2000 filmklipp. Men nu till det som ger mig leendet, jag har bildbevis på typ allt. Ett företag som var hemma hos oss och rev golvet samt la golvet hade sönder våra tapeter. Företaget svarade med att skadorna var där från innan, MEN, men när jag bad om datum på deras "bildbevis" så kunde de inte svara upp och ska nu skicka en målare som ska fixa det. Jag har bilder från dagen innan de kom till oss och dagen efter de lämnade vår lägenhet. Där ser man tydligt att skadorna inte var där innan, och på mina bilder har vi vårt gamla golv och på hans bilder var det vårt nya golv. Så alla som ogillar att jag tar kort.. någon dag kanske ni behöver mina bilder 😅

Nu ska jag fortsätta att avnjuta min lunch med ett fortsatt leende 😊
Kommentera inlägget här: