Alejandra - helgen

Känns som att tiden knapp räcker till. Helgerna känns som en dimma som bara åker förbi mina ögon, utan att jag hinner förstå. Vaknar upp och det är dags att åka till jobbet igen.. känna knappt som att jag hinner vara med mina älsklingar. Hinner aldrig att umgås eller göra något med de.. känns tråkigt.. lillen somnar tidigt och jag däckar strax efter..


Denna helg hann vi umgås med älsklingens mamma och äta pizza tillsammans. Hon lagade en hemmagjord pizza. Den var jättegod! 👌🏼 

Vi hann också umgås med min syster och kusinerna lekte. Som de tycker om varandra. Min pojke kramar henne och hon matar honom. De är som syskon och riktigt goda mot varandra vilket är underbart att se. 

Sen på kvällen igår åkte vi och handla, hämtade tjejerna och sen var även den dagen över.

Nu sitter jag här på väg hem från jobbet.. 

Åååh ta mig tillbaka ett år så att jag kan fånga dagen.. hinner inte fånga dagen.. 

Snart en till dag passerat.

Kommentera inlägget här: