Alejandra - Babyshower

Idag blev det en babyshower för min syster som ska få sitt andra barn. En pojke denna gång 💙 i fredag handlade jag det som behövdes och igår kväll började jag förbereda allt som skulle hängas upp, att som skulle dekoreras och presenten såklart. 
Idag hann vi precis klart innan hon dök upp och blev överraskad av oss. Hon trodde att vi hade glömt och inte skulle göra något, men vi hade sedan länge tillbaka planerat utan att hon fick veta. Hennes kille visste inte heller förrän några dagar sen. Vi ville inte riskera att han skulle råka säga något eller behöva förklara varför vi ringer honom konstant, när vi gör övrigt inte gör det. 

Men hon blev jätteglad och det blev en rolig och jättefin familjenträff ❤️

Nu har lille somnat och jag håller på tvättar kläder inför morgondagen. Älskar doften av rena kläder och så känner man sig så fräsch när man doftar gott. Så har precis satt på torkfunktionen på maskinen och ska röra mig mot sängen. Men först borsta tänderna!

Hoppas att du får en god natt och att du har haft en bra helg. Imorgon börjar en ny vecka med nya äventyret och nya utmaningar 🤗
Kommentera inlägget här: