Alejandra - uppdatering om poopie

De ringde nyss och säger att hon har vaknat! Hon ska vara lite frusen nu, men det är vanligt efter en narkos. 🤗

 
De var förvånade att hon hade kvar alla sina tänder. Tydligen ska det vara vanligt att hundar i äldre dagar ska sakna flera tänder. Hon pratade om att det var vanligt att runt den åldern Poopie är så saknar hundarna ca 20 tänder. Antingen ramlat av, av sig själva eller blivit dragna. Hundar har nämligen 42 tänder.
 
Men efter rengöringen så tappade hon ingen tand, dock var tre tänder på väg att lossna och lite åt det sämre hållet så de skulle de dra ut. Men annars så såg hennes tänder jättebra ut sa de. 
Jag kan bara fira! 🎉
 
Så om några timmar ska jag hämta upp min älskade tös! 
 
Min fina och älskade Poopie
 
Kategori: Poopie & Swifty Taggar: Love, Poopie, du och jag, familjen, kärlek;
Malin:

Vad skönt att det gick bra :-) Jag blir också supernervös när det är dags för att besöka vetris.

Svar: Tack snälla! 💜 Ja, det är verkligen en lättnad.
Anthon och Alejandra

Mirre - Sweetwords:

Ohh skönt att det verkar ha gått bra och härligt att få hämta hem henne igen

Svar: Ja, verkligen skönt att ha henne hemma igen 💜
Anthon och Alejandra

Netti Starby:

Vad skönt att det gick bra för din sötnos! <3 Kramis

Svar: Tack snälla❣️
Anthon och Alejandra

Kommentera inlägget här: