Alejandra - vaken, vaknade, vaknat

Ligger hĂ€r vaken! đŸ˜Ș

Kan inte somna..

Blev vĂ€ckt av lillen som drömde och grĂ€t. Varade i max 30 sekunder, men tillrĂ€ckligt lĂ€nge för att jag inte ska kunna somna om. 
Hmm.. det hĂ€r mönstret pĂ„ sömnen börjar kĂ€nnas nĂ„got jobbigt 😣

Kan det vara en bieffekt av detoxen, eller kanske en effekt av den? Att man ska kĂ€nna sig "piggare" đŸ€” 
Visst jag Ă€r vaken men skulle inte kalla mig pigg, utan snarare zombie. För att det Ă€r inte sĂ„ att jag har energi att göra nĂ„got, utan Ă€r seg och vill sova, men kan inte. 

Somnar ju ganska sĂ„ sent och 5 timmar sömn Ă€r inte mycket.. enligt mig i alla fall, och de timmarna sover jag inte sammanhĂ€ngdes heller, för att lillen drömmer och rör sig mycket. Det Ă€r jag som tar nattningarna och nĂ€r han sover, och dagarna ocksĂ„. Killen brukar ta lillen nĂ€r han har vaknat. SĂ„ det blir inte mĂ„nga lugna stunder 😜 fast det har hĂ€nt att jag fĂ„tt sova nĂ„gra minuter extra ibland nĂ€r de gĂ„r ut frĂ„n sovrummet och jag fĂ„r sova nĂ„got mer. 

Men tillbaka till min sömnlöshet.. har ni tips pĂ„ vad som kan göra att jag vaknar och inte kan sova? Ska i alla fall googla lite om det.. Hahaha kommer nog vara döendes enligt Google.. men det kanske finns nĂ„got att ta som tips. 

✌

Amanda:

SÄ jobbigt nÀr man inte kan sova! :(

Svar: Aaa verkligen đŸ˜«
Anthon och Alejandra

Kommentera inlÀgget hÀr: