Alejandra - februari utmaning

Imorgon börjar jag en bloggutmaning som är baserad på 28 rubriker, vilket representerar dagarna i februari.


Rubrikerna som ingår i utmaningen:

28 dagars utmaning

🌸 Mina mål för månaden
🌸 Nytagen bild på mig och 10 intressanta fakta om mig
🌸 Meningen bakom bloggens namn
🌸 En vana jag önskar att jag inte hade och varför?
🌸 Om jag fick vara en superhjälte, vem skulle jag vilja vara och varför?
🌸 5 favoritlåtar jag spelar just nu
🌸 Varför började jag blogga?
🌸 Smeknamn jag har och varför?
🌸 En bild på något som gör mig glad
🌸 Min dag i bilder
🌸 Vilken är min favoritårstid?
🌸 Varför gör jag 28 dagars utmaningen?
🌸 En gammal bild på mig och varför valde jag just den?
🌸 Vilka är mina rädslor/fobi?
🌸 Visar bild på mitt favoritplagg
🌸 Vad är du beroende av?
🌸 Om jag fick önska mig något vad skulle det vara?
🌸 5 saker jag kan/kan inte leva utan?
🌸 Hur ser mitt drömhus ut?
🌸 Vad finns i min väska?
🌸 Finns det något jag bara MÅSTE göra varje dag?
🌸 5 saker jag hissar och 5 saker jag dissar
🌸 Vilket är mitt drömjobb?
🌸 Om jag fick resa exakt var som helst vart skulle jag åka?
🌸 Vart ser jag mig om 5år och 10 år?
🌸 Vilken är min favorit app i mobilen och varför?
🌸 Om jag fick vara någon annan, vem som helst, vem skulle jag vilja vara och vad skulle jag göra?
🌸 Visa de 5 senaste bilder jag har tagit (utan att fuska!)
🌸 Vad är jag stoltast över?

 Haka på om du vill!


Eller så luta dig tillbaka och läs mina svar 😉

Kommentera inlägget här: