Alejandra - 🌾 Vilka Ă€r mina rĂ€dslor/fobi?

SmÄ kryp!
Det spelar ingen roll vad det Àr för sort, men sÄ lÀnge de Àr smÄ och rör sig sÄ springer jag. Det Àr bara grejen att de Àr sÄ smÄ och kan röra sig pÄ sÄ "konstiga" sÀtt, som gör att jag fÄr panik.
 
HöjdskrÀck!
Jag var inte rÀdd för höjder nÀr jag var mindre, men nu, fy fasiken!
Att bara klÀttra lite eller Äka rutschkana kan fÄ mig att skrika, för att inte tala om hissar eller trappor med glasrÀcke. Neeeej, fÄr typ ont i magen av att bara tÀnka pÄ höjder.
 
Fukt!
Det kanske lÄter konstigt men att fÄ regn pÄ mig eller bara bli "onödigt" blöt om hÀnderna eller spilla vatten pÄ mig sjÀlv Àr en big no no för mig.
 
Kladd!
Börjar inse mer och mer nu vilken kladdfobi jag har. Jag försöker leva med det men fÄr typ panik nÀr det Àr kladdigt pÄ bordet eller lillen kastar runt maten. Som tur Àr har vi levande"damsugare" som plockar upp efter honom varannan vecka, men men.

28 dagars utmaning
 
✅ Vilken Ă€r min favoritĂ„rstid?
✅ Varför gör jag 28 dagars utmaningen?
✅ En gammal bild pĂ„ mig och varför valde jag just den?
✅ Vilka Ă€r mina rĂ€dslor/fobi?
🌾 Visar bild pĂ„ mitt favoritplagg
----- 🌾 -----
15 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Vad Ă€r du beroende av?
🌾 Om jag fick önska mig nĂ„got vad skulle det vara?
🌾 5 saker jag kan/kan inte leva utan?
🌾 Hur ser mitt drömhus ut?
🌾 Vad finns i min vĂ€ska?
----- 🌾 -----
20 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Finns det nĂ„got jag bara MÅSTE göra varje dag?
🌾 5 saker jag hissar och 5 saker jag dissar
🌾 Vilket Ă€r mitt drömjobb?
🌾 Om jag fick resa exakt var som helst vart skulle jag Ă„ka?
🌾 Vart ser jag mig om 5Ă„r och 10 Ă„r?
----- 🌾 -----
25 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
🌾 Vilken Ă€r min favorit app i mobilen och varför?
🌾 Om jag fick vara nĂ„gon annan, vem som helst, vem skulle jag vilja vara och vad skulle jag göra?
🌾 Visa de 5 senaste bilder jag har tagit (utan att fuska!)
🌾 Vad Ă€r jag stoltast över?
----- 🌾 -----
28 av 28 avklarde
----- 🌾 -----
 
Kommentera inlÀgget hÀr: