Alejandra - godmorgon!

Ja, eller godeftermiddag, beror på hur man ser på det. Har varit vakna ett tag redan men jag har inte hunnit med frukost förrän nu. Lillen sov ganska så dåligt i natt, men sov till sent nu och blivit matad. Så nu är det min tur att få i mig något.


Rådfrågade min mama igår om Mate, som jag har varit sugen på i evigheter och fick ett ok att dricka. De ska tydligen vara bra i "lagom" mängder. Så äntligen får jag dricka något som JAG är sugen på och inte gör lillen dålig. Jag drack det innan jag blev gravid men inte under graviditeten då den har för mycket koffein.

Så jag inviger min dag med en kopp.

Står för övrigt och lagar lunch till oss också. Det blir chorizo med kroketter. 

Mums 😋

Nu ska jag fortsätta att avnjuta min kopp med Mate.

Kärlek till er alla och hoppas att ni får en fin lördag 💟

Kommentera inlägget här: