Alejandra - Våga..

Jag ler och skrattar mycket men ta mig inte för att vara dum. Jag är väldig tolerant men jag har också mina gränser. Jag är godhjärtad men jag är inte blind.


Jag är bestämd och håller mig till det jag känner är rätt och fel. Men även jag kan ha  fel. 

Jag dömmer ingen, alla har sina anledningar. Och vem är du eller jag att lägga oss i vad andra gör, vill och tänker. 

Skulle jag få redan att någon talar bakom min rygg, om mig eller min familj, så har den någon inte med oss att göra längre. Får jag veta det så har du inget med mitt liv att göra. Du finns inte längre för mig. Allt som är mitt är inte längre ditt. Det spelar ingen roll om det är litet eller stort. Du fanns en gång i mitt liv och gör det inte längre. 
Våga låta mig höra vad som har blivit sagd bakom min rygg. Våga.. det är inte ett skämt eller något jag skrattar bort.

Jag ler och skrattar mycket men ta mig inte för att vara dum.

Våga..

Kommentera inlägget här: