Alejandra - hundensdag!

Idag är det hundensdag och jag vill hylla mina tjejer med massa bilder på de.


De har varit vid min sida i många år och jag hoppas på flera till. Mina tanter är de bästa töserna som finns! De är så snälla och goa. De älskar lillen och kusinen och är så snälla mot de också.

Så mycket kärlek till de 💜

Poopie är 14 år
Swifty är 11 år

Poopie och Swift badar
Poopie
Swifty
Poopie
Swift
Poopie
Poopie och Swift är trötta efter ha lekt
Poopie och Swifty sover
Swift äter
Poopie äter
Swifty och Poopie är trötta efter att ha sprungit efter bollen
En trött Poopie som vägrar gå
Swift ställer upp på en bild
Promenad med tjejerna
En närgången tös
Vi myser
En sovande Swift
Killen med tanterna
JUNITJEJ:

Hipp hurra för alla hundar idag!

Amanda:

Ååå så fina<3

Svar: Tack snälla 💜
Anthon och Alejandra

Kommentera inlägget här: