Alejandra - förberedd men inte redo

Då har jag klarat av första arbetsdagen på mer än ett år. Började jobba halvdagar i april, fram till semestern, men nu är jag tillbaka 100%.


Det var ingen tung morgon, men det var nya rutiner som påbörjades på morgonen, vilket kan vara lite kämpigt. Allt rullade på, utan några problem eller stress. Alla var nog mest bara trötta, även hundarna 😁

När jag for till jobbet kände jag mig vilse när jag klev av pendeln. Har vetat om att jag ska kliva av på den nya stationen, Odenplan, men visste inte vad jag skulle förvänta mig. Men efter lite hjälp, kom jag till rätta.

Det var helt coolt på jobbet, och inte mycket att göra, puh! 😅

Jag på jobbet 👇🏼

Moi, moi et moi
Min vy på jobbet. Har inte fått en plats än. Får det nästa vecka 💪

Väl hemma, var jag effektiv. Lämnade av mig jobbsakerna, tog ut tjejerna, åkte och hämtade killen, för att sedan åka och hämta LA B.


Han hade saknat oss men ville inte åka ifrån morfar. Men väl hemma, var vi dö hungriga så älsklingen gick och köpte hämtmat till oss.

Nu har lil B somnat och jag har förberett allt inför imorgon, igen. En ny dag att köra våra nya rutiner och vi är alla trötta. Får se om jag kan somna tidigare idag och kanske vaknar lite mer utvilad imorgon. 

Nu ska jag bara lägga mig och försöka sova 😘

Kommentera inlägget här: