Alejandra - mycket men ändå inget..

Har varit lite frånvarande från bloggen nu i någon dag.. det är nämligen så att vi har haft en febrig lite hemma, som har varit i nöd av mycket uppmärksamhet.


Jag har gjort mycket här hemma också, så som att rensa i garderoben (igen) och tvättade klart alla kläderna (enligt mig, tills jag började gräva under sängen och fick ihop två Ikeapåsar). Har rensat kylen liten, har försökt få ihop lekrummet till lillen, vilket inte har gått så bra. Sen har jag städat konstant här hemma. Det samlas så mycket grus och damm på golvet, som måste plockas, annars får lillen ont av att krypa.

Aaa med andra ord har jag gjort mycket men ändå inget, då det har varit fokus på min lille pojk.

Idag mår han bättre och verkar vara ganska så återställd. Misstänker att det har varit tredagarsfeber-viruset han har haft. Då han plötsligt en natt fick hög feber, utan att ha varit förkyld, snorig eller hostig, samt att han igår fick lite nässelutslag. Men då är det i alla fall check på det viruset ✔️

Idag får vi se vad som hittas på här hemma, förutom att jag ska fortsätta med tvätten 😏 kanske blir det en kort utevistelse om vädret är bra. 

Nu ska vi leka lite till innan det är frukostdags 😘

Kommentera inlägget här: