Alejandra - weekend-blues

Varför går helgen så fort!? 😩
Jag hinner knappt umgås med mina älsklingar. Känns som att helgerna passerar för fort!

Lördagen umgicks vi med min syster, lillan, hennes kille och bror. Det var så mysigt och slutade med glassbåtar, singoalla, ballerina, jordgubbsskummar, daimglass, chips och te. Kan säga att det även fanns äpplen och clementiner, som förblev orörda 😂

Söndagen var vi på marknad som hade enbart barn-prylar. Kan säga att jag fick hem en svart och lurvig grej.. Bild kommer snart 😉 sen så hängde vi hemma och hade det allmänt trevligt.

Flickorna kom också, de ligger och sover nu. De är så goa.

Imorgon jobbar killen, igen!! 😩 men bara att ta sig i kragen för att nästa helg kommer snart igen..

Nu ska jag försöka sova.
God natt, från oss.
🐵🐷🐢🐮🐧

Kommentera inlägget här: