Alejandra - clowner!

Det har tydligen blivit en nu trend att folk klär ut sig till clowner och beväpnat sig med knivar, hammare och dylikt för att pracka (= driva, skoja, skrämma) folk. En halloween-grej.

Jag har inget emot clowner men att se en person beväpnad oavsett dräkt eller inte, så är det klart att man blir rädd!

Det finns massa med klipp på youtube där man kan se clowner som prankar folk. Men det ser inte det minsta roligt ut! Det är inte ens roligt att titta på!

Fy säger jag bara, inte roligt alls!

Aftonbladet - Clowner sprider skräck och panik
Emma:

Du vann julgranskula hos mig !

Emma:

Hej ! Försökt få tag på dig du vann julgranskula hos mig ♡

Svar: Ååhhh jag såg det nu!! 😫 men jag tar gärna emot priset om du har kvar det 💜
Anthon och Alejandra

Kommentera inlägget här: