Alejandra - babybjörn

Kan säga att det är en djungel att hitta bebisprodukter. För varje pryl eller utrustning som man behöver finns det minst tio alternativ per märke. 

Nästa grej som vi behövde var ett bärsele. Det finns hundratals att välja mellan och jag har ännu inte förstått skillnaden mellan de alternativen jag fastnade för. I slutändan valde vi ett bärsele som fungerar både för killen, som är längre och mig, som är kortare. Den skulle också vara enkel att ta på och vara i sådan material som är slitstarkt och inte gör en svettig. Kravet var också att den skulle kunna användas på flera sätt.

Valet blev en Babybjörn One Mesh. Mer specifikt den på bilden.

Är jättenöjd med den. Den uppfyller verkligen alla våra behov 🤗

Skulle rekommendera den ifall någon frågande MEN som jag skrev tidigare så vet jag inte vad skillnaden är mellan olika bärselen. Vi valde bara enligt behov och krav. 

✌🏼
Kommentera inlägget här: