Alejandra - hemma igen

Resan till jobbet gick jättebra. Ogillar verkligen när hissar är urfunktion. Det gör att vi måste antingen rulltrappa eller vanligtrapp. Det är inte så lätt med en liten i vagnen. Tycker också att det är läskigt att åka rulltrappa med barnvagnen. Tur att älsklingen följde med! Han tog vagnen och jag tog min lille i famnen. Men hade det jättetrevligt väl där. Blev lax tariyaki med ris och sallad. Jättegott!

Nu ligger vi i sängen och vilar. Blev mer slitna än tänkt 😴 hade vägarna förbi kista centrum men jag orkade verkligen inte in dit och vandra runt där. Plus att ska jag köpa något så måste jag prova det innan och jag hade svettades lite så nej! Vi for hem. Det får bli en annan gång.

Kändes roligt att komma ikapp med skvallret från jobbet men vår ledighet fortsätter nu. 😎

mammatillmirakel.blogg.se:

Usch, ja ibland orkar man inte med allt folk och stora platser :) Kram

Svar: Nej, precis. Plus att det blir något jobbigare när det är varmt och det inte finns AC någonstans.
Anthon och Alejandra

Kommentera inlägget här: