Alejandra - dagens äventyr

Dagen började relativt tidig idag. Allt går ju inte riktigt som planerat nuförtiden 😆 vi var iväg till kista centrum och kikade runt efter lite festkläder som vi ska bära på lördag. Men det gick ju inte så bra. Vi hittade med andra ord inget!😫 så jakten fortsätter imorgon. Men efter kista blev det lunch. På min meny stod det kräftstjärtssallad, med krabbsticks, kräftstjärtar, avokado, ost och sallad, samt sås och bröd till. Den var jättemumsig!

Efter lunchen åkte vi ut på Pokémonjakt. Hittade flera och levlade upp två gånger! Från level 13 till 15! 💪 fick dock lite tips från killens bror om hur jag skulle göra ☺️

Kan säga att jag får oftast 10k ägg och de andra får bara 2k eller 5k ägg 😝 (ni som förstår vad jag menar 👌 ni andra får helt enkelt börja spela för att hänga med, eller googla 😉). Min senaste är:

Efter jakten for vi hem till min stora syster och var där ett tag för att hjälpa henne lite.

Nu har vi nyss kommit hem för att stanna hemma tills imorgon iallafall 😁 ska börja göra mig bekväm för att sova nu.

Hoppas att din dag har varit bra 💜

God natt nu!

Over n out 💤

Kommentera inlägget här: