Alejandra - Ni är avslöjade!

Jag ska berätta en sak för er!

Jag är en sådan som brukar vara trött och kan somna närsomhelst och vart som helst. MEN igår kväll var en sådan kväll då jag kände mig ovanligt pigg, så jag låg i sängen runt 22 tiden och kollade på tv. Då märkte jag hur otålig Anthon blev: "baby är du inte trött?", "baby börjar du inte bli trött?", "baby du brukar sova runt den här tiden". Jag fick massor av sådana kommentarer. Jag svarade bara att jag var pigg och tittade på tv.

Samtidigt som vi låg i sängen märkte jag att han fick sms hela tiden. Jag sa inte så mycket för att jag var inne i dokumentären som gick på TLC. Sen när det blev paus så frågar jag: "Vem sitter du och sms:ar med så mycket?", kikar snabbt över axeln och ser att hans killkompis har skrivit något i stilen med: "Vi kollar på film nu men XXX somnar nog snart, vänta på mig", strax efter kommer nästa sms: "Vi är redan inne, vart är du Anthon?".

Vanligtvis brukar Anthon spela FIFA15 på PS4, när jag somnar men nu låg han där bredvid mig och ställde alla dessa frågor..

Då reagerade jag: "WHAT?! ni grabbar sitter och väntar på att vi tjejer ska somna för att kunna ses och spela FIFA online?"
 


Anthon berättar för grabbarna att han blivit avslöjad varav ena skriver: "Varför tror du att jag har en tjej med en annan tidszon?", varav Anthon svara med dennna bild
 
 
Var glad älskling att jag hade somnat när du kom tillbaka till sängen.
Denna är till dig:
 
 
Kommentera inlägget här: