Alejandra - stressad eller glömsk?

Idag känner jag mej en aning piggare än vad jag gjorde förra måndagen. Det känns skön! Kanske har beror det på solen eller bara det att jag har fått bra med sömn. Vet inte vilken av de alternativen jag ska tro på. Men men det blev trotts allt en lite jobbig morgon då jag bara ville gosa mig kvar i sängen men efter några extra minuter i sängen drog jag mig ur den. Lite små stressad gjorde jag mig i ordning och tog alla mina saker (enligt mig) och joggade lätt till bussen. Man vet ju aldrig när den kommer..
 
Men hur som helst när jag skulle kliva på så hade jag varken min mobil eller glasögon i jackfickan, vilket jag var helt hundra på att jag hade lagt de i fickan. Tog mig till jobbet och skickade meddelande till killen om han kunde se om jag hade de hemma eller om han kunde gå ut och leta längst vägen till bussen.
 
Efter att ha letat lite så skickar han denna bild till mig.
 
Där ligger de ju!
 
Så där är min fråga, var det stress eller glömska?
Hahaha, jag säger nog glömska! Jag var ju så säker på att jag hade lagt de i jackan!
Kommentera inlägget här: