Alejandra - Höst seg

Står på jobbet och skriver ett långt dokument om ett system. Det är helt ok att göra ibland men idag känns det absolut inte ok. Jag är så seg fast jag sov gott och vaknade relativt tidigt, som vanligt.
 
Sitter med en kopp te för att se om jag får lite värme och energi. Önskar inte att det vore helg just nu utan bara att jag kunde lägga mig och blunda i några minuter för att återfå krafterna.
 
Var och tränade med älsklingen igår på sats, det gick bättre än förväntat då båda var lite små trötta när vi for men det blev grymt! Känner inte av träningsvärken än men kanske i morgon för att idag känner jag träningsvärken från i förrigår. Men kände absolut inget igår. Sjukt men skönt.
 
Nu ska jag åter igen börja arbeta efter att ha delat med mig av mina tankar lite.
 
Kärlek <3
Kommentera inlägget här: